Welkom op mijn website
Ik ben Fieke Koppers uit Harmelen. Ik ben 11 jaar en doe sinds 3 jaar aan schoonspringen. Tot december 2013 deed ik dat bij Aquarijn in Nieuwegein. Waar ik per september 2013 ben gaan trainen bij de selectie onder leiding van Nancy Roza. Per 1 januari 2014 heeft Nancy een nieuwe baan als bondscoach schoonspringen bij de junioren gekregen, hierdoor kan ze geen les meer geven bij Aquarijn. Na goed en lang nadenken ben ik overgestapt naar de Dolfijn in Amsterdam waar ik in de wedstrijd groep zit onder leiding van Heymen Westerveld. Hier zal ik starten met 11 1/2 uur trainen in de week. Met ingang van 18 augustus ga ik trainen onder Frank van Dijkhuizen. De trainingen bij De Dolfijn zijn aangepast en we gaan nu ook trainen in de Turnhal van Turnz. Hierdoor ga ik gelijk ook meer uren trainen. Heel spannend allemaal, ik heb er reuze zin in.
In 2014 heb ik me geplaatst voor het NJK ( Nedelandse Jeugd Kampioenschappen) en heb daar een tweede plaats behaald op de 3 meter en een derde plaats op de 1 meter. In 2015 hoop ik zeker 1 gouden medaille te behalen en ook hoop mee te doen bij de toren en synchroon.
Mijn grootste droom is om mee te mogen doen aan internationale wedstrijden en hier natuurlijk goed te scoren, hier ga ik heel hard voor trainen.
Daarnaast hoop ik dat ik ook weer bondstrainingen ga krijgen van Nancy, dus dat word hard trainen.
in 2013 ben ik kampioen geworden op de 3 meter tijdens het NK B. Ben ik regiokampioen in de D- lijn en ben ik clubkampioen in de D- lijn. Verder zijn we met de club kampioen geworden bij de 6 - kamp wedstrijden waar ik ook individueel veel prijzen heb gehaald.
Aankomend seizoen dus een stapje hoger.......