Welkom op mijn website

Ik ben Fieke Koppers uit Harmelen. Ik ben 11  jaar en doe sinds 3 jaar aan schoonspringen. Tot december 2013 deed ik dat  bij Aquarijn in Nieuwegein. Waar ik per  september 2013 ben gaan trainen bij de selectie onder leiding van Nancy Roza. Per 1 januari 2014 heeft Nancy een nieuwe baan als bondscoach schoonspringen bij de junioren gekregen, hierdoor kan ze geen les meer geven bij Aquarijn. Na goed en lang nadenken  ben ik overgestapt naar de Dolfijn in Amsterdam waar ik in de wedstrijd groep zit onder leiding van Heymen Westerveld.  Hier zal ik starten met 11 1/2 uur trainen in de week. Met ingang van 18 augustus ga ik trainen onder Frank van Dijkhuizen. De trainingen bij De Dolfijn zijn aangepast en we gaan nu ook trainen in de Turnhal van Turnz. Hierdoor ga ik gelijk ook meer uren trainen. Heel spannend allemaal, ik heb er reuze zin in.

In 2014 heb ik me geplaatst voor het NJK  ( Nedelandse Jeugd Kampioenschappen) en heb daar een tweede plaats behaald op de 3 meter en een derde plaats op de 1 meter. In 2015 hoop ik zeker 1 gouden medaille te behalen en ook hoop mee te doen bij de toren en synchroon.

Mijn grootste droom is om mee te  mogen doen aan internationale wedstrijden en hier natuurlijk goed te scoren, hier ga ik heel hard voor trainen.

Daarnaast hoop ik dat ik ook weer bondstrainingen ga krijgen van Nancy, dus dat word hard trainen.

in 2013  ben ik kampioen geworden op de 3 meter tijdens het NK B.  Ben ik regiokampioen in de D- lijn en ben ik clubkampioen in de D- lijn. Verder zijn we met de club kampioen geworden bij de 6 - kamp wedstrijden waar ik ook individueel veel prijzen heb gehaald.

Aankomend seizoen dus een stapje hoger.......  

Nieuws

Eindhoven diving cup

29-01-2015 21:41
Van 5 tot en met 8 februari doe ik mee aan het grootste schoonspring toernooi van Europa. De...

Geen talent van 2014, maar wel een nieuwe sponsor

16-01-2015 14:43
Helaas ben ik geen sporttalent 2014 geworden, dat werd welverdiend Floortje Mackaij. Het was een...

geslaagd trainingskamp

04-01-2015 22:07
Weer lekker thuis, na een super gaaf trainingskamp. Ik heb hier hard gewerkt aan mijn nieuwe...

trainingskamp Aken

01-01-2015 10:32
Tas is gepakt! Zo voor een leuke trainingskamp naar Aken.  Er staan een hoop nieuwe sprongen...

wow, wow, wow!! iK BEN GENOMINEERD VOOR SPORTTALENT 2014

12-12-2014 15:14
Gisteren zijn we gebeld de organisatoren van het rabobank SportGala, met het nieuws dat ik...

Open Belgische Kampioenschappen

30-11-2014 15:09
Zaterdag 29 november zijn we met ons hele team richting Gent vertrokken, waar we zondag meededen...

zeskamp Den Helder

02-11-2014 15:06
Zondag 2 november heb ik meegedaan met de 6 kamp in Den Helder en daar ben ik overtuigend eerste...

NJK te Eindhoven

10-06-2014 20:24
Ik heb me geplaatst voor het NJK in Eindhoven in het weeken van 13 juni tot en met 15 juni....

Kwalificatie NJK

24-03-2014 21:15
Afgelopen zondag heb ik meegedaan met de kwalificatie NJK in Den Haag. Ik mocht eerst op de drie...

6 kamp wedstrijden

24-03-2014 21:13
Vorige week heb ik meegedaan met de 6 kamp wedstrijden, wat weer heel gezellig was. Ik ben hier...
1 | 2 | 3 >>

Maak een gratis website Webnode